Portfolio

Websites

In de afgelopen jaren hebben we veel websites ontworpen en gerealiseerd. Onderstaande selectie geeft overzicht van de diversiteit.

Centrum Utrecht

Een dagje uit in Utrecht? Of gewoon op zoek naar die ene winkel of dat leuke restaurant? Deze volledige winkelgids wijst de weg in de Utrechtste binnenstad. De website is geoptimaliseerd voor smartphones, zodat bezoekers ook onderweg makkelijk hun bestemming vinden.

Impressie van de Centrum Utrecht website.
Impressie van de Centrum Utrecht website. Impressie van de Centrum Utrecht website.

Stichting NVA, Amersfoort

Het NVA wil dat iedereen meedoet in de samenleving. Het NVA biedt mensen trajcten, cursussen en activiteiten die hen helpen om een volwaardige plek in de samenleving te vinden. Ylab ontwierp de nieuwe website om het aanbod onder de aandacht te brengen.

Impressie van de NVA website. Impressie van de NVA website.

Conferentiewebsite voor Interaction14, Amsterdam

De Interaction Design Association organiseert jaarlijks een conferentie over ontwerpen voor interactie. Op initiatief van IxDA Nederland — de Nederlandse tak van deze vakorganisatie — wordt deze conferentie in 2014 in Amsterdam gehouden. Ylab realiseerde de Interaction14 website.

Impressie van de Interaction14 website. Impressie van de Interaction14 website.

Websites voor Vereniging Nederlandse Organisaties Vrijwilligerswerk

NOV is een actieve, dynamische brancheorganisatie voor het vrijwilligerswerk in Nederland. Hun website houdt de leden op de hoogte van de ontwikkelingen in het werkveld en faciliteert het werk van de verschillende commissies.

Impressie van de NOV website Impressie van de NOV website

Naast de verenigingswebsite publiceert NOV thematische websites. Een voorbeeld hiervan is “In Veilige Handen”, een website gericht op veilig maken van organisaties voor kinderen, jongeren of mensen met een verstandelijke beperking.

Impressie van In Veilige Handen Impressie van In Veilige Handen

Plukkebol Kinderopvang

Op haar 25e verjaardag lanceerde wij Plukkebol's nieuwe website. Voor klanten gaat een bezoek aan de website niet alleen om praktisch informatie. Zeker zo belangrijk is het, om mee te kunnen kijken met hetgeen de kinderen bij Plukkebol beleven.

Impressie van de website voor Plukkebol Impressie van de website voor Plukkebol

HooftZaken Golfevenementen

Ivo 't Hooft, directeur HooftZaken Golfevenementen, waarschuwde direct: ‘mijn passie voor golf is besmettelijk’. Gecombineerd met onze passie voor interactie leverde dat een sprankelende website op.

Webdesign voor www.hooftzaken.nl Webdesign voor www.hooftzaken.nl

Differently*

Hoe breng je marketeers op ideeën? Volgens Differently* niet met mooie woorden, maar door de unieke eigenschappen van je producten te demonstreren. De productcatalogus van Differently* draait daarom volledig om videoclips. Webdesign voor www.differently.nl Webdesign voor www.differently.nl