Portfolio

Yotta

Yotta is een roosterprogramma ontwikkeld voor telefonische en online hulpdiensten. Medewerkers en vrijwilligers kunnen zich via internet inroosteren voor telefoon- en chatdiensten.

Roosteroverzicht

Vrijwilligers kunnen zich tot drie maanden vooruit inroosteren voor telefoon- en chatdiensten.

Yotta Roosteroverzicht

Rooster

Met een klik op een nog vrije dienst roostert een vrijwilliger zich in. Stafmedewerkers kunnen het rooster zonodig aanpassen.

Yotta Rooster

Beschikbaarheid

Het kan voorkomen dat er in een definitief rooster nog diensten open staan, bijvoorbeeld doordat iemand ziek is geworden. Om het zoeken naar een vervanger makkelijker te maken kunnen vrijwilligers in Yotta aangeven wanneer ze normaal gesproken beschikbaar zijn.

Yotta Registratie beschikbaarheid

Suggesties

Op basis van de geregistreerde beschikbaarheid is Yotta in staat om suggesties te doen voor het opvullen van diensten.

Yotta Registratie beschikbaarheid

Mobiele website

Met de mobiele website kunnen vrijwilligers snel zien wanneer ze ingeroosterd zijn. Mochten ze verhinderd zijn voor een telefoon- of chatdienst terwijl het rooster al definitief is, dan toont de website suggesties voor vrijwilligers die de dienst kunnen overnemen. Deze vervangers kunnen vanuit de website direct gebeld worden.

Drie schermafbeeldingen van Yotta's Mobiele website

Configuratie en rapportages

Yotta biedt stafmedewerkers inzicht in — onder meer — de bezetting van de lijnen. .

Yotta Roosteroverzicht Yotta rapporten

Chat- en telefoonlijnen

Per lijn kan aangegeven worden wat de openingstijden zijn en hoeveel werkplekken er beschikbaar zijn.

Yotta Telefoonlijn

Medewerkers

Stafmedewerkers hebben inzicht in de afspraken met de vrijwilligers en het aantal uitgevoerde diensten.

Yotta Medewerker