Portfolio

Workflow en bedrijfsprocessen

Ylab heeft diverse webapplicaties ontwikkeld om bedrijfsprocessen te vereenvoudigen. Door maatwerk sluit de applicatie altijd naadloos aan op het proces, wordt veel tijd bespaard en routinehandelingen voorkomen. Hierdoor kunnen medewerkers zich richten op uitdagendere werkzaamheden.

Buunk Bouw Planning

De dynamiek die kenmerkend is voor de bouw vraagt om een planning die voortdurend aan te passen is, zonder dat het overzicht of de efficiëntie verloren gaat. Medewerkers vullen zelf hun gewerkte uren in. Als een project of een taak uitloopt, wordt dat direct duidelijk in de planning.

Planning met taken. Planning per persoon.

Gratis VOG

Organisaties kunnen zich aanmelden voor de Gratis VOG-regeling van het ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport. Bij het aanmelden worden zoveel mogelijk gegevens alvast ingevuld op basis van het Handelsregister van de Kamer van Koophandel. Officiële documenten worden automatisch gegenereerd, gemaild en gedocumenteerd.

Aanmeldformulier Gratis VOG Evavluatie aanmelding met aandachtspunten.

Roosterprogramma Yotta

Hulpdiensten zoals de Kindertelefoon en Sensoor gebruiken al meer dan 12½ jaar Yotta als roosterprogramma. Vrijwilligers roosteren zichzelf in op de voor hen gunstigste tijden. De coördinator hoeft alleen nog in actie te komen voor gaten in het rooster. Daarbij geeft Yotta suggesties voor een goede invulling.

Yotta Rooster Yotta geeft suggesties voor een goede invulling van gaten in het rooster.

Premieplan

Lokale initiatieven voor ouderen kunnen bij Premieplan subsidie aanvragen. Aanvragers vullen gedurende het proces drie digitale formulieren in, die door één van de acht subsidieverstrekkers beoordeeld worden. De formulieren zijn behulpzaam bij het correct invullen van de aanvraag. Dit levert zowel aanvragers als subsidieverstrekkers — naast een grote tijdsbesparing — meer plezier op.

Aanvraagformulier Premieplan Alle informatie van één aanvraag bij elkaar.

SignaalScanner

De SignaalScanner helpt organisaties om signalen, die via verschillende kanalen de helpdesk bereiken, om te zetten in structurele verbeteringen in de dienstverlening. Duidelijke verantwoordelijkheden en doorlooptijden zorgen ervoor dat iedereen weet wat er verwacht wordt. Via rapportages heeft de projectleiding goed inzicht in de voortgang en kostenbesparing.

De workflow van het verbeterproces in de SignaalScanner. Raportages en statistieken in de SignaalScanner.